it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2012

x_x

setiap kali aku tgk dia,
aku rasa nak tersenyum je.
ternyata dia memang istimewa.
sayangnya dia kepunyaan orang.
katanya.
kata orang dia single.
ntah la.

setiap hari khamis adalah hari yg selalu aku nanti,
sebab aku rasa dekat dgn dia.
aku pon da leyh la dekat2 skit dgn dia,
walaupun dia akan lari jauh sikit dari aku.
dia pon da leyh gelak2 bila aku wat lawak.
tu maknanya dia dgr pe yg aku cakap an.


tapi skang aku tengah ala2 majok dengan dia.
tapi napa aku rasa rindu plak ek dgn dia?

tengah2 aku menikmati nak hari2 tanpa kesedihan 
tiba-tiba...
ada plak mcg masuk dari ex aku...
DEMN!
(ttbe kuar plak lagu SUDAH CUKUP SUDAH an)
lagu tu memey luahan hati aku utk dia...
hopefuly kalau dia dgr tol2 lagu tu dia akan ingat aku.
dan rasa apa yg aku rasa...


-s.e.k.i.a.n-



rambut Daesung dalam
Inkigayo time lagu Fantastic Baby (click link uh klo nak tgk)
sgt smart gyler syial!
(ha.ha.ha. over plak statement aku)


No comments:

Post a Comment