it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 24, 2012

demi dia yg aku syg

orang kata sayang itu sesuatu yg perlu dipupuk.
walaupun dia kepunyaan orang lain,aku tetap menaruh harapan dan masih terus berusaha untuk mendapat hati dia.
ye...
maybe aku kejam.
(aku pernah rasa betapa sakitnya bila seseorang yg kita cinta dirampas orang)
adakah aku akan menjadi apart of that kind of desperate people?






kisah 1 :
semalam dia text aku.
dia mintak tolong ajar dia wat an paper bag.
oke.i'm really happy for that.
satu hari nanti dia akan cari aku balik & yes she did.
walaupun bukan utk membalas cinta aku tapi hopefully this unpredictable situation will make us be more closer than before.
(AHAX! <--- gelak gedix)




hari ini :
aku dengan bersemangat g college.
siap pakai baju baru lagi.
baju t-shirt colour grey + nike shoes.
sampai je college aku carik dia.
i've called her for a hundred times i think.
but she didn't pickup!
gggrrrr..!
rupa2nya dia da mintak tolong kawan dia.
oke.sad for me.




during break :
hoaaah!nantok gyler dalam class English Communication.
nak tido tapi mata lect asyik tgk aku je..
al-maklum la favourite student time membaca coz ade slang2 british.
(actually lidah aku panjang sgt kot.klo sebut R macam bergulung..tu yg munyik macam slang uh)


then aku tengok jam da kol 3.30pm tapi lect still bla bla bla kat depan.
nasib kawan aku tetibe wat ayat.


"put! ko lapa ek?"


then baru la lect pasan da kol 3.30pm..time break!
(hahahaha..memey terbaeknye ayat kawan aku tu.selamba penyu je tanya kawan macam uh)


aku pun g la ronda2..
tengah2 ronda aku nampak sidia!


omg..omg..
aku trus la zuuuup!
masuk dalam class uh.
then aku borak2 dengan dia..
walaupun hati rasa berbunga2 tapi aku berlagak cool je..macam kawan2..so that dia xde la rasa macam aku neyh perogol nak rogol dia..


nampak bahagia an..
ha.ha.ha


oke cara dia cakap memang kasar.
da macam kak yong dalam cite bini ku gangster da.
tapi aku senyum je coz aku rasa macam comel plak.
yela..
badan kecik tapi gangster.
then ada satu part tu dia tanye aku..
tetiba je kitaorang bertentang mata..!


omo..omo...
time tu tetiba suara aku jadi kecik then aku trus tunduk.
(aiyark!dia plak wat muka pelik..TERBAEK!)


sekarang :
jam menunjuk an kol 1.20 am.
and aku baru je siap an keje dia.
kene la gentleman skit an.
susah x susah wat paperbag neyh aku tanpa berfikir panjang abes suma paper bag aku koyak an coz nak ukur.
tengok..
sapa kata aku x penyayang.sanggup tau aku koyak an mak aku nye paper bag..
hahahahaha...
(jangan mak aku sumpah aku jadi Tanggang suda..)


kalo sumpah jadi budak kecik neyh xpe.
ha.ha.ha


kotak aku pun aku x siap an lagi.
xpe la..
siap an utk yg tersayang walaupun bukan milik aku.


nota kaki : pelik napa hari neyh ex2 ku carik aku ek...hurmmm...


to jaja...
if u read this.kita hanya akan berhubung pada tarikh kita kenal je.iaitu setiap 19 haribulan.

No comments:

Post a Comment