it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 30, 2012

aeril zafrel punya pasal


hari tu masa awak mintak saya wat an paperbag utk awak hari tu saya tertengok poster yg awak buat...
saya nampak nama AERIL ZAFREL..
awak minat AERIL ek...

saya tau saya tak se kacak AERIL ZAFREL.
saya tak pelat macam dia. (kalau dia pelat la sebab dlm cite CINTA KURA-KURA dia pelat S..)
saya takde la setinggi dia..
apatah lagi sekurus dia.




tapi bila saya tengok dia saya akan ingat awak.


bila saya tengok cite CINTA KURA-KURA orang yg saya ingat adalah awak.


mana tau satu ari nanti saya boleh jadi macam dia.
kalau saya jadi macam dia semuanya disebabkan awak.
sebab saya tau awak minat dia.


apa2 pun saya akan sentiasa tersenyum dan melihat awak dari jauh.
sebab saya tau belum tentu saya dapat utk memiliki awak.

agak-agak kalau saya da kurus then saya amek photo dgn awak
ada x macam kat atas neyh..
(ameen)

No comments:

Post a Comment