it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 27, 2012

- masa aku tengah menaip neyh aku dgr lagu neyh


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most



- aku akan sentiasa ada dimana dia berada...
- if dia perlukan pertolongan,aku sedia membantu dia selagi aku mampu...
- aku akan berpegang pada janji aku seandainya dia meragui aku...
- aku takkan tinggalkan dia seandainya dia memerlukan aku...

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am

- sejak aku jumpa dia,aku akan tersenyum dan dapat gak al aku lupakan sejenak kesedihan yg terpalit didalam hati neyh...
- dan dia la orangnya yg telah membuka pintu kegembiraan aku disaat aku melihat wajahnya...


(memey pemalu orangnye..)

walaupun :
- walaupun dia jual mahal..tapi dia pandang2 gak aku time aku x tengok dia..(ingat x nampak ke.. =P terrrrrperasan suda )
- walaupun aku happy sgt bila dpt dekat dgn dia tapi aku sebenarnya sedih bila tingat kat dia coz dia sepatutnya dicintai dgn org yg tol2 mencintai dia...
- walaupun dia gangster & cakap lepas je..(kadang2 sentap gak aku) tapi perhatian aku hanya tertumpu buat dia sorang je)
- walaupun dia ske wat muka masam sebenarnya dia nampak cute bila tersenyum.
-walaupun dia bukan la jenis "amoi" an yg aku ske tgk tapi dia sgt special sampai aku pun xtau napa aku ske tgk dia.haha.


No comments:

Post a Comment