it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 22, 2012

bila kreative datang



pagi2 lagi aku da sedih.
mulakan hari anda dgn senyuman tapi aku mulakan pagi aku dgn keHAMPEHan.


motif sedih :


- malam tadi aku bagi mcg yg ala2 romantika kat dia.
 phone dia off.
 oke.xpe ti dia on dia baca la an.


" hek!phone dia off?"


pagi tadi :


- dia bagi mcg.
dia cakap dia ada bf.
and dia tgh tgk wayang dgn bf dia.
trus aku x balas mcg dia.


motif x balas mcg :


- woi!sedih ko tau x.
ngaaaaaaaaaaa...
apa la badi aku kene neyh.
asal ske je org punye..


pastu tetibe aku terlayan jap lagu MOJO - ANDAI KU BERCINTA LAGI.
tengah2 sidai kain tu aku dgr lagu tu bertemankan hati yg terluka utk ke ???
ke berapa kali pon xtau la.


then untuk menggembirakan hati aku..
aku edit some of my pictures.
tetibe bengong aku sampai.
macam2 plak aku edit.
enjoy!
- mista potato -

- french -

- japanese -

The real me

aku rasa macam cute je muka aku yg time French tu.
ha.HA.ha

No comments:

Post a Comment