it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

wooohaaa...

urm...
lamenye aku x update blog..
bz menyiap an assignment ttunggak..
hik3..


anyway...cite pada mingu ni...


OMG...
aku sakit lengan (xleh bengkok an) & sakit kat chest...


ni semua gara2 aku tlebih bersemangat nak xcercise..
aku da jnji dgn nana yg aku nak kurus b4 this january..
sekali...
naahhh...
da 2 ari aku mcm ni..
tsiksa uh...
penat aku...nak mkn pon payah...
nasib tgn kiri oke..leh gak aku wat kje..
(oke la sgt)
ni sume gara2 aku wat push up x hengat dunia..
da bkurun tinggal an senaman ni...
mgatai sgt wat 50x push up...


tp pe yg aku wat smua demi dia..
tp die???
pe yg die wat?
let me tell uols..


pe yg die wat hanyalah utk diri die sndri...
aku da xde dlm idop die..


oke la..
aku sdh la klo ckp pasal ni..


anyway cita KEABADIAN CINTA kat ria td mmg best..
die ada 3 crita..
tp 1 menjadi favourite aku..
"bila si bisu jth cinta pada si buta"
urm...
touching sgt...
jln cite uh menunjuk an betapa si bisu brusaha bsungguh2 utk mengenali si buta td..


nangis aku tgk..haish..kantoi lak...
hahaha..sesungguhnya aku mmg romantik orgnyewww....wakwakwakwak...
yg penting hati kita ikhlas dlm menerima seseorg dlm keadaan seadanya..

No comments:

Post a Comment