it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

i have too la nampaknye..

kau tau x betapa aku jelesh tgk pic2 kwn aku dgn couple dorg?


ttbe tingat tyme kte bersama dulu...


x sangka aku secepat ni aku kena lepaskan kau..


padahal aku da jaga baek2 hubungan kita..


aku jaga kau dgn baek an...


bagi aku sakit tgk org laen wat mcm kite wat dulu..


tp bagi kau???


easy 4 u rite...


senang je kau ckp..


1 ari ti dorg akan sedar...


atleast dorg tau nak hargai each other..


but u and i???


kalau aku ikot an ati..


aku da rebah kat atas lantai sbb menahan prasaan yg kau anggap remeh neyh!


bila pk an pasal neyh aku rse serabut..


sbb tu aku diam..


x mcg kau pon..x call kau pon..


klo call pon kau da bz dgn kwn2 kau la..dgn spe2 ntah lgi an..


wuteva oke..

No comments:

Post a Comment