it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

seseorg yg mcintai kamu

Seseorang yang mencintai kamu, tidak pernah memberikan alasan mengapa ia mencintaimu.
Dia hanya tau, di mata dia, kamulah satu satunya.

Seseorang yang mencintai kamu, sebenarnya selalu membuatmu marah/gila/pening dan stres.tapi ia tidak pernah tahu hal bodoh apa yg sudah ia lakukan, kerana semua yang ia lakukan ada sisi baiknya untukmu.

Seseorang yang mencintai kamu, jarang memujimu, tetapi di dalam hatinya kamu adalah yang terbaik, hanya itu yang ia tau dan dia seorang saja yang tahu.

Seseorang yang mencintai kamu, akan marah-marah atau mengeluh jika kamu tidak membalas SMS/MMSnya atau Panggillannya, kerana ia mengambil berat dan ia tidak ingin sesuatu terjadi kepada kamu.

Seseorang yg mencintai kamu, hanya menjatuhkan air matanya di hadapanmu. Ketika kamu mencuba untuk menghapus air matanya, kamu telah menyentuh hatinya, dimana hatinya selalu berdegup / berdenyut / bergetar untuk kamu.

Seseorang yg mencintai kamu, akan mengingat setiap kata yang kamu ucapkan, bahkan yang tidak sengaja dan ia akan selalu menggunakan kata² itu tepat waktunya.

Seseorang yg mencintai kamu, tidak akan memberikan janji apapun dengan mudah, kerana ia tidak mahu mengingkari janjinya. Ia ingin kamu mempercayainya dan ia ingin memberikan hidup yang paling bahagia dan aman selama lamanya.

Seseorang yg mencintai kamu, mungkin tidak dapat mengingat kejadian / kesempatan istimewa, seperti perayaan hari ulang tahunmu, tapi ia tahu bahawa setiap detik yang dia lalui, dia mencintai kamu, tidak peduli hari apakah hari ini.

Seseorang yg mencintai kamu, tidak mahu berkata "Aku mencintaimu dengan mudah, kerana segalanya yang dia lakukan untuk kamu, seperti menunjukkan bahawa dia bersedia mencintaimu, tetapi hanya ia yang akan mengatakan kata "I Love You" pada situasi yang sangat istimewa, kerana ia tidak mahu kamu salah mengerti, kerana dia mahu kamu mengetahui bahawa dia mencintai dirimu.

Seseorang yang benar² mencintai kamu, dia akan merasa bahawa sesuatu harus dikatakan sekali saja kerana dia berfikir bahawa kamu telah mengerti dirinya. Jika berkata terlalu banyak, ia akan merasa bahawa tidak ada yg akan membuatnya bahagia / tersenyum.

Seseorang yg mencintai kamu, akan pergi ke airport untuk menjemput kamu, dia tidak akan membawa seikat mawar dan memanggilmu sayang seperti yang kamu harapkan.
Tetapi dia akan menanyakan: Mengapa kamu menjadi lebih kurus dalam waktu 2 hari? Dengan hatinya yang tulus.

Seseorang yg mencintai kamu, tidak tahu apakah ia harus menelefonmu ketika kamu marah, tetapi ia akan mengirimkan SMS setelah beberapa jam. Jika kamu bertanyakan : mengapa ia tidak menelefon, ia akan berkata: Ketika kamu marah penjelasan dari dirinya semua hanyalah sampah. Tetapi, ketika kamu sudah tenang, penjelasannya baru akan benar bekerja dan berguna.

Seseorang yg mencintaimu, akan selalu menyimpan semua benda yang telah kamu berikan, bahkan kertas kecil bertuliskan'I LOVE U' ada di dalam dompetnya dan kemungkinan juga SMS yang kamu kirimkan akan disimpan dalam INBOXnya. Seseorang yang mencintaimu, jarang mengatakan kata manis.

No comments:

Post a Comment