it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

azam 2011?

urm..
stiap kli msok je thn baru semua org akan pasang azam..
bgi aku...
azam uh blh je wat ble2..
pe gunenye azam klo kte hanye menyebutnye je tanpa melakukannye dgn bsungguh2..
biasenye mule2 mmg la bsemangat..
lps je bope minggu..plg lame pon sebulan r..
msti kte akan kembali kpd asal..
azam bru akan muncul stiap kli dtgnye thn baru..
tp azam yg sblom ni pon x tercapai lgi..
urm..
aku x brani nk jamin yg aku mmpu ke x nk tunai an azam aku ni..


azam aku :-
1.melupakan org2 yg penah wat aku sdh...
2.x nangis sbb org tinggal an aku...
3.update anti virus baru dlm diri aku...
means buang bende2 yg bkn2..
aku nak jd normal...
mybe bkn awal thn 2011 ni la..
tp akan aku cuba utk laksanakannya..


Hopefully semuanya akan termakbul & dipermudahkan...
ameen..


*Doa2 an la aku ye..

No comments:

Post a Comment