it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

no title

aku xtau cane nak ckp lgi da..
aku da try nak trime ko..tp
makin lame ko neyh makin membosankan aku...


kau tau x aku sdh bila ko pegi??
tiap kli kat college..
aku x mkn..
sbb pe???
sbb aku tingat an tyme ko suap an aku..
ko ingat aku x sdh ke??
hey..klo leyh..aku nak gtau ko..
aku x pnah nangis b4 this sbb an bnde kecik neyh..
tp yes..
aku rse sayu...
aku hampir nak nangis bla tingat pe yg kte lalui slama neyh...
tp aku tahan...


kdg2..
aku marah...sbb nak xnk..aku kne tahan gak prasaan yg mcm palat neyh!


ari2 aku nyanyi lgu cerita semasa kecil uh...
dlm blik...blik air..tyme nak tydo..
sume la..
sbb lagu uh sweet...
tp aku ubah lirik die.



Cerita Semasa Kecil-Piring Hitam


saya suka sorang budak,nama dia nana...
dia suka makan aiskrim comot-comot..

tapi..nana comel sangat..

kami pegi jln2 sambil pgang tgn,

kami suap2 bila kami maaaaakan...
saya..sayang nana sangat..

biarkanlahhh..
biarkanlahhh..ahh..ahh
biarkanlahhh..

saya suka kacau dia sampai dia marah,

dia suka pukul saya cubit saya...

tapi..tetap sayang nana..

1 hari kami pergi maen dkt taman.. sy dukung dia smpai sy sakit pinggang...


sy...sayang nana sgt..

biarkanlahhh..
biarkanlahhh..ahh..ahh

sekarang nana tak ada lagi dalam dunia saya..
tp dia pesan saya jaga diri...
saya..rindu nana sangat..

biarkanlahhh..
biarkanlahhh..ahh..ahh
biarkanlahhh....

2 comments:

  1. patut la tanak remove lagu tu.. keke sorry aku tatau ade plak nostalgia kat situ :P peace

    ReplyDelete