it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

awak...

lamenye dia x mcg..
die da nak lpe an aku ke?

nape dia da x mcg aku eh?
nape die da lme x call aku?

awk..
call la sy...
awk tau x hari2 saya tunggu awk call saya?
saya sje x call awk..
sbb sy nak tgk awk masih syg sy lgi x?

awk...
hari2 sy tgk hphn sy..
sy tunggu awk mcg sy..
tp ...
screen phn sy kosong je..
sdh hati sy..

awk...
tlg la jgn lpekan sy..
sy minta maaf sbb marah an awk..
bkn sy nak marah an awk..
sy cuma terlalu rindukan awk..
tp awk terlalu sibuk sampai lpekan saya..
sampai hati awk..

wlo sesibuk mane pon saye..
saya xpenah lpekan awk..
awk sntiasa ada dlm hati dan fikiran saya..

No comments:

Post a Comment