it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 3, 2010

mampukah.???

Aku ada family,sedara mara,kwn2 & sidia...
tp mampukah mereka menjadi tongkat kalau 1 ari ti aku buta?


sekarang mungkin jwpnnya YA...
tp akan dtg kita x pasti..
aku takut...apakah aku akan mhadapinya sendirian...


Hari ini kita ada ibu bapa yg mampu menahan segala kerenah kita...
tp mereka akan mninggalkan kita 1 hari nnt...
dan pada saat itu kita akan mjalani khidupan berbekalkan kekuatan dan keazaman...


xda sapa nak bagi kita duit utk beli apa yg kita inginkan,
xda sapa yg dpt sabar dgn kerenah kita yg kdg kala sukar diterima org,
xda sapa tempat kita utk bmanja,
xda sapa yg sudi utk mjadi tmpat kita mengadu....


disaat itu kita mmg bdikari...
menempuh segalanya dgn sendiri...
Haih...risaunya aku..
Apa yg bakal blaku nanti..
pekerjaan mcm mana yg aku akan dpt...
dpt ke aku tempuh sorg diri...
kalau org marah aku sapa nak bantu aku nanti...


Si ibu berasa bangga bila dpt melahirkan bayinya,si bapa berasa gembira dan terharu bila melihat bayi yg suci selamat lahir ke dunia...tp bila bayi itu membesar,dptkah mereka menjaga dan menghargai ibu bapa mereka seperti mereka menghargai kita??dpt ke org lain menghargai kita seperti ibu bapa kita buat?


Aku percaya...jika kita buat baik kat org...balasannya juga baik...begitulah sebaliknya...

" Kalau 1 ari nanti saya buta..sudi x awak jadi tongkat saya? "


tgn yg dlunya kecil dptkah memimpin pada msa hadapan?





No comments:

Post a Comment