it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

demam...

awk kate awk nak masak an bubur ayam utk saya kalau saya demam...
awk kate awk nak teman an saya kalau saya demam...
awk kate awk akan sentiasa bersama saya kalau saya demam...

tp...

awk x msk pun bubur ayam utk saya wlaupun da byk kali saya mintak...
awk x teman saya pun wlaupun saya tau awk keje...
awk sibuk dgn keje awk wlaupun awk ade la bls mcg saya n call saya...


urm...
tekak hari ni gatal2 jew...
batuk2...
sampai sakit2 belakang aku...


urm...
andai aku pergi dlu...
izinkan aku bertemu dgn insan yg ingin sekali aku bertemu...
wlaupun mungkin dia akan menjauhkan diri dari ku...
kalau dpt tgk dari jauh pun...
aku da bsyukur...


semoga permintaan ku ini dimakbulkan...
AMIN...

No comments:

Post a Comment