it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 4, 2010

hehe...

Dimulakan dgn hahahaha....
arini aku happy...sbb...jeng3...
bak kate pu3,gigitan cinta..hahaha...

urm...aku ske sgt bila dia ckp dia rindukan aku wlopun kteorg bru je lepak same2...
slalunye kiteorg gado...gado je memanjang...
sbb tu bila mood dia baek...aku pon happy gyler2 r..
mukan senang nak tgk dia happy mcm ni...
ibarat menunggu anak bulan la katekan...hahaha..(mati aku kne pijak klo dia bace neyh)


papepun...
wlopun dia slalu marah2 aku..tumbuk2 aku ske ati dia jerh...(ingat aku pew,punch bag?)
wat keras pale dia tuh...haih! mmg tyme tuh aku geram...rse nak tinju2 je...
tp dia la yg wat aku happy...
dia bgi aku keberanian....dia la tempat aku nak manje2...(ahayyy..i like this part..sob3...tharu lahay)
pastu dgn dia aku gelak x hengat neyh....waahh...
jarang aku dpt gelak mcm tuh...hihihi...


x kisah la dia hot ke x an...yg pasti dia la yg wat aku happy...
and the most important thing is...dia except aku seadanya...
dan dia str8 forward...(wlopun kdg2 ayat2 dia mkn dlm r...haha)
Pepatah ada mengatakan..


"The ones that you love the most are usually the ones that hurt you the most"

aku harap kteorg akan happy slalu...


No comments:

Post a Comment