it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

huhuhuhu

arini penat sgt..
jln kaki x hengat lahay...
hahaha...
lps je anto ehem2 blk,aku jln ke kolej...
sampai je kolej..aku naek ke class dgn harapan dpt la dok rehat2 an bdn...
smpai je kt class..umph! x dan duduk da kne kuar wat outing photography...
haih!penat uh..bdiri jew...
carik2 angle utk amik pic kete or moto bgerak...
best...ehehehe..aku bru cbe bope kli da dpt tangkap r skit technic die..huhuh...


mlm ni aku chat dgn puan P...
byk yg aku cite kt die..
die la byk bgi smngat kat aku...
urm..mybe btul pe yg die ckp...
si dia yg dlu minta break dgn aku coz die xnk aku...
semua yg die bgi slama ni hanya la alasan semata2...

setiap ayat yg puan P bgi sgt2 aku ske...
die slalu bgi nasihatdan kekuatan...
hehe...maybe dia ni ahli nujum kot...
kdg2 aku pun tpikir gak..
camne die dpt tau prasaan aku neyh...
anyway thanx alot k puan P...
^_________^



"kenapa Allah turunkan hujan dan kilat
sbb dia nak hadiahkan kita pelangi..."

kata2 puan P yg aku xkan lpe...
hehehe...
dia wat aku sdr yg aku sepatutnya mhargai mereka yg ada dihadapan aku...
dan menyayangi org yg menyayangi aku seadanya...
i'm hapy with my life rite now...

No comments:

Post a Comment