it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 3, 2010

Kenapa eyh..

Urm...
da lme aku dan dia x bhubung..tp nape aku msh x dpt lpekan die...
Dlu tyme dia ajak break..
aku xdpt trima hakikat...dan aku x dpt trima alasan dia..
aku cube sdaya upaya utk dpt an hati dia blk...
aku cuma nak dia tau yg aku x pernah lpekan dia wlu sesaat..
sblm dia tinggalkan aku..dia ada pesan...


"u janji dgn i,u jgn wat keja bdh..xdak faedah pon.."


tp sorry...i xdpt tunaikan jnji tu...


urm..stiap kli aku tgk cite Lagenda Budak Setan mesti aku tingat dia..
xtau la npew...ati ni sebak sayu je...
pastu aku msti dok dlm blk sorg2...tingat an dia..
stiap hari aku buat benda yg sme...


haih...
kenapa dia begitu istimewa bg aku?
sdgkan aku dgn dia cuma 2 bln?
hurm...
cuma 2 bln bsama...tp bjuta thn utk mlupakan...
eceh...da mule da jiwang aku neyh...


aku rindu sgt die pnggil aku bonyet...awang dokeh..(wlopun aku xpham mksud dia)
dia siap bli tebby bonyet uh..then ade lak frame pic aku...
wlopun mybe skang frame tu da btukar mliknye...
urm..aku ttp tharu dgn pe yg dia wat slama ni...
ingat lgi..kaki dia kne langgaq moto..abis sakit jari2 kaki dia..
klo ikut an ati nk je aku PLING! gi baling uh...
tp aku mukannya ade doraemon...
then bila pikir2 balik...
ada baeknye aku & dia break awal..
sbb klu hubungan kiteorg pnjang...
makin susah utk aku lpekan dia...


klo bru 2 bln pun mcm ni..apatah lgi klo bthun2...hurm..
lgipun aku sedar yg aku dgn dia jauh...
jumpa pun blom tentu...msti la dia fedup & bosan an...
xpe..aku paham tuh..

papepun..aku tetap sygkan dia..
walaupun dia xda utk aku..
tp dia sentiasa ada dlm hati aku,kenangan aku,jiwa aku dan khidupan aku sampai bila2...




<3 <3 <3



I.S.S

No comments:

Post a Comment