it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 2, 2011

malam raya bersama teman..

mcm bosan je entry aku tu ek..ahaha
lantak la..
da mcm tajuk album lagu nasyid da..

anyway..
mlm neyh adalah mlm uma tbuka aku dgn kwn2 la..
and..
for the first tymenye..
my pooh dtg uma woo...
die org yg pertama smpai kt uma aku..
ahaha
die dtg dgn kwn die 2 org..
kiki n meon..
waaa..ingat tau name dorg..ahahaha..
masa dia masuk uh..
segan2 je..
ahaha..
dia pon jenis hormat..
x salam laki..salam mak aku je..
ahai...
oke2..
kite cpat an je la topic aku nk cite neyh..

sbb2 aku gembira mlm ini..
1st : die tlg aku download an skype yg mmg da bkurun aku try x dpt2 nak download.
2nd :dia awek yg pertama masuk bilik aku baiiii...bilik baru tu...
3rd : die baring atas bantal aku..weeewiiit..
4th : 1st tyme kiteorg kiss..mula2 takut gak kot2 die tolak coz b4 kiss aku tnye permission dlu..die kate cannot..tp aku xnk nyesal an..aku kiss an aje..response baek punye..ahahahaa...
baek x baek 2 kli r aku kiss dia..ahaha..
5th : masa die nak balik uh aku hug die dari blakang..then aku ckp kat die,i syg u taw..
peewiit..romantika x aku neyh..(korg geli eyh..lantak r..)ahahahaha...

mlm neyh wat aku nak nyanyi lagu liyana jasmay plak..
"aku jatuh cintaaa..."
erk..lagu liyana jasmay ka itu?
bantai saja la...


lebih kurang gini la gayenye..sweet x?

No comments:

Post a Comment