it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 4, 2011

malam pertama

ha..ha..
otak da kunen...
hezzz..korg neyh..ahaha






malam pertama aku kuar dgn sidia..
special bout it is..tu adalah pertama kali aku kuar malam..
ha....
slama neyh aku mcm anak tan sri je..
xleh kuar mlm..kuar pon dgn family je..
tp kali neyh..
kuar dgn my pooh... <3
thank u so much ddy ku!


kiteorg g karok ler..
ntah pe die nak sgt g karok tuh..
aku teman an je la..(wlopun aku yg bayoo..xpe la..kate syg..)


mcm2 lagu yg kuar..
lagu yg aku x kenal pon aku da kenal..
mcm lagu dangdut Bete-Mona..
layan gak..ahahah..


1st2 je die nyanyi dulu..
lagu pe x ingat lak aku..ahaha..
then my turn la plak nak tunjuk skill sore ala2 american idol..
aku nyanyi lagu Percaya Pada ku..
kuar je lagu uh...menjerit die..terkejut plak aku...hahaha..
then..dia mcm ske je dgr aku nyanyi lgu uh...(mcm ye..ahaha)
pastu..
aku nyanyi an die lagu Aishiteru..
trus tersenyum je die sambil tgk2 aku..
(gabra gak..kot2 die nak mintak autograph ke an...pasan.ahaha)


then mcm2 lagu r..
sampai la dia ajak aku berduet dgn dia lagu Luahan Hati-Kristal..
waaa..masuk gak sore kiteorg..
then lagu Dia-Sheila Majid..
pergh...aku da nyanyi ala2 anuar zain da tyme tu..ahaha..


lebih kurang gini ler gayanye..ala2 berpidato...
then nak ujung2 uh aku saja pasang lagu ala2 clubbing..
die punye xcited..smpai nak pecah gegendang tinge aku..
bukan die jerit keriangan..
ni die letak volume paling tinggi punye..
nak bgegar da greenbox tuh..
ahaha..
klo letak telur ayam atas meja uh leyh menetas la telur tuh..ahaha..

then..

jam menunjukkan pukul 8pm...
tgh syok2 nak nyanyi lagu Kisah Hati-Alya..
ttbe die ckp die nak balik..
tersangkut gak r sore aku tgh2 nyanyi tuh..
ahaha..
then..
b4 balik tu..
ada 1 lagi lagu x sempat nak nyanyi..
lagu Sofea Jane-Black..
tyme2 die kate nak balik uh..
aku bagi dia mengimbau kembali saat pertama kali didalam bilik..
berlatar belakang an lagu Sofea Jane plak tu..
perghh..romantika..
ahaha..

anyway..
byk kenangan yg x dpt lpe mlm ni..
dan pada mlm ni gak..
aku genggam erat tgn dia masa die nyanyi lagu Air Mata Ibu-CT..
motip?xtau..ahaha...

hopefully xde pew yg blaku..
aku harap aku dpt rasa balik erti kebahagiaan...
td dia suh aku dgr lagu Tonight I Celebrate My Love To You..
tu dia tajuk...ahaha...


cinta kita seperti Theodore & Eleanor

No comments:

Post a Comment