it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 22, 2011

bila dok dgn org yg kurang adabnye..gitu la..

td aku update stats :
aku happy tgk dia happy,atleast ade org yg happy an dia..wlopun sepahit biji kopi,semasam cuka untuk ditelan..


ttbe..


dia comment..
die ckp jgn ske jatuh an maruah org len..blablabla...


aku mcm..



pehal die neyh..mmg nak carik gado ke pew?

then..
mcm biase r..aku memey pantang aku klo org ttbe sound aku neyh..
aku bagi la comment sedas dua an..
last2..
bila aku ckp..
"klo si W uh x melebihi batas sume ni xkn blaku k.."
dia pon balas..
"pape la asalkan idop u happy"

nampak x disitu..
jelas menunjukkan dia kalah..
xtau nak ckp pe..
sbb dia pon salah..
konon jujur,setia..
puih!haaaarrkkkkTUIH!
ha..stepek..

aku da fedup,aku delete je post tuh..
pencemaran je..
nyesal aku ckp aku rindu dia..
bila aku pk2 balik tgk die comment gitu..
mcm pelik je..


nape die back up sanat si bodo uh..
sbb dia bagi ko duet?
bagi ko pe yg ko nak?
bila dia da abes duet ti cane?
ko carik aku balik?
huiiiiiihhh...aku xkn trime ko..
aku gelak je ti..
lantak ko lahay..aku ikhlas nak ko..
ko wat hal an..
hadap sanat dgn hazwani masrom ko tuh..
hape2 la sherry....


tp kadang2 aku geram gak dgn pangai dia neyh..


ggggrrr...
jiyeon aku pon geram tgk ko..
hahaha..cumel je jiyeon neyh..(bju itam)
tapiii...


ade aku kesah pasal ko?!
bhahahaha...

No comments:

Post a Comment