it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

69 r/ship

neyh xde kene mngene dgn pape group oke..
hahaha..
kang x pasal2 kene pancung plak...
sesungguhnye..sy budak yg baek..(dgn tangan digenggam dan diletakkan didada)
kehkehkeh...


aku pon xtau la korg yg baca ni penah lalui ke x coz
bagi aku benda ni terrrsangat la pelik..
sbb pe..
dulu aku couple dgn akak dia..
skang aku dgn adik dia?
OMG!
actually..aku x ckp pape pon kat adik dia tp yg aku tao adik die ske kat aku..
adessshhh...
pastu akak dia tu leyh lak sokong..
heh!ko ingat aku desperado mcm penx yg rampas ko dari aku tu ke hah?!
da la kete pon spray sendiri pakai spray dinding tuh..
nampak sanat IQ ko rendah wlopun ko dak metriks..
sadis2..


xtau la bope tin ko abes an nak SPRAY KANCIL BUDGET VIVA ko tuh...


kete idaman A.K :


1. NISSAN FAIRLADY


2.BMW Z4


3.MAZDA RX8


tapi..
aku sedar diri lagi..
ko ingat senang ke nak maintain kete2 gini?
klo gaji ko rm10,000 ke atas pon lom tentu lama kete tu dalam tmpat parking korg..
memandangkan taraf hidup kat Malaysia neyh makin tinggi..
da mcm kat Jepun..
so..klo dapat kete kat bawah ni pon jadi la..
antara idaman aku gak la..coz dia jenis coupe..



HYUNDAI COUPE

walaupu maybe nampak mcm ala2 tahun Julia Roberts an..
tp still smart klo kita pandai makeup kete kita..
yg penting klo dapat kete neyh..aku nk tukar sport rim die dulu..
ahahah...
pastu kasi polish baek punyeee..
keh3..
baru la leyh lawan KANCIL BUDGET VIVA tuh..
wish me luck sume...

No comments:

Post a Comment