it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 14, 2011

tak tercapai...

tajuk uh xde kne mngene dgn aku yg rendah ini oke..
tak tercapai?
azam bulan april aku yg x tercapai sebenarnyew..
yang mana?


kat link atas uh la..
kalo ikot an aku mmg xnak potong..
tp aku terlalu rimas..
dgn stressnye lagi an..
aku pon amik kputusan utk trim je..
tp disebab an yg potong uh laki n apek baek punye..
kehkehkeh...
aku pon trime la dgn ati yg sgt gembira..
dgn gg tersusun sepanjang rambut dipotong..
aku biar an je..
kehkehkeh...

aku pendek an tepi je..
blakang aku biar an panjang..
da mcm mat rempit pon ade gak style rambut aku neyh..
xpe2..
kite tolak an azam aku uh ke bulan mei plak..
hopefully tercapai...
and klo boleyh..
tyme uh aku x sesingle skang..
kehkehkeh..

ha...
ni lagi 1..
mmg bosan la jd single neyh..
keje aku asyik kaco org je..
sian kwn2 aku..
ahahha..
lantak la..bkn slalu aku kaco org..
bila la akak aku nak hadiah an aku lappy vaio..apple ipad ke an...
eh eh ttbe plak an..kihkihkih(gelak gg byk)

-end of entry-

No comments:

Post a Comment