it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

menyirap kepantangan..

topic ini tiada kene mengene dgn maki2an...


setiap dari kita mesti ade benda yg kite ske & x ske rite...
tp sbb an lately angin aku mmg tgh mngikut monsun yg x bope oke..
so aku saje nak list an kepantangan aku...
(xde kne mngena dgn org yg berpantang)


1. aku pantang tol klo aku tgh wat something yg syok ttbe org panggil aku suh wat itu la..wat ini la..
haih! mmg menyirap tol...nak2 klo aku tgh bace komik or newspaper..(mngikuti gak pkembangan dunia ek..kembang ke?makin kuncup je...kehkehkeh..oooppsss..ade bau2 politik plak...i dislike)


2. yang neyh mmg leyh wat aku memekak skit la..bila da mkn roti..xtau nak ikat balik...
hiyai! mmg aku mnyampah tol...biar je ternganga pastu lalat masuk branak2 dlm uh..pastu org mkn kne cherry berry...aku benci prangai x bersivik neyh...hesh!


3.org dpn umah or tepi umah or blakang umah skali pon men hon2 sbb nak say good bye or panggil org umah die..buntot ko bope kg sampai ko malas sgt nak bangun g panggil?ko xtau ke aku penat jenguk2 luar je..mcm xde kje laen..


4.org tanye aku.."neyh da mandi ke blum?"
aku pon x pasti sama ada aku nampak mcm da mandi ke or aku nampak mcm lom mandi?
hahahaha...


5.org sibuk2 hal aku..
aku mmg jenis yg xske org amik tau pasal aku...so mmg xde ciri2 artist langsung..ahahahah...

-end of entry-

No comments:

Post a Comment