it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

kisah orang

aku bukannye nak sibuk2 jadi mami jarum..
tp tu la an..
aku nak ckp pasal org yg ske ckp pasal aku...


setahu aku la an...
aku x penah nak amek port pasal dorg...
takat dgr2 cite utk wat taik tlinge uh ade la..
tp xde la nak canang kat org...
tu bkn aku la..
nak mnyundal2 mulut an...
yg xleh blah uh..
dorg kutuk pasal aku padahal aku dok sblah neyh..
dlm ati aku menyirap je...


"ko hengat..ko tuh kurus sgt ke?
aku tau la aku neyh tomel...ko nak kesah sgt pasal aku nek moto tuh pehal?
aku x kesah la pasal ko nak gi panjat broga hill uh...tp pehal nak libat an aku plak?
da xde bahan len ko nak wat lawak?nasib mood aku baek..klo x..ko mmg kne jelingan maut aku..
sedar2 la skit...
bla ko susah..aku ade je tlg ko dgn awek ko..tp bla ko xde bahan..aku plak ko nak libat an?
nak kutuk boleyh...wlopun aku x penah kutuk ko...tp tgk2 la skit..
ko nak kutuk aku..tp aku ade kat meja sblah ko...ke mmg keturunan ko mcm tuh ek?
ke mmg bangse ko jenis mcm tuh?"


ha...amek ko...
ko mmg ske wat aku berdendam dgn ko an...
aku bertukar jadi hantu penanggal kang..
aku giget2 jantung ko..
xpon..
aku wat masak gulai...


aku neyh xde la baek sgt..
tp klo bab2 mengata org ke..
mmg aku lemah..
tp klo org tu yg start dulu...
ha...
harap maaf la ye..
anda berjaya menjad top list mengutuk saya...
kehkehkeh...

No comments:

Post a Comment