it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 3, 2011

3 gadis ku...

jika diberi peluang sehari bersame bintang-bintang cantik, aku nak dorang teman aku dalam rutin harian.. sehari cukup la.. tak boleh hari2..kang x siap plak assignment2 aku..


1. Bersarapan dgn Jue Aziz
waaah...indahnye memula an hari dgn melihat jue aziz..
silap2 x makan la aku pagi uh klo dok smeja dgn jue uh...


2. Tengok katon dgn Sharifah Amani
Nani neyh mcm gyler2 je aku tgk..
cute...lagi cute kot klo die tgk katon..
kehkehkeh..


3. naek moto dgn Marsha Milan Londoh
dlm ramai2 artist..
aku paling ske tgk marsha neyh...
bibir die yg sexy uh sgt2 cumel...
rase geram je aku tgk..
kehkehkeh...
klo dpt bwk die jln2 pon best gak..nak2 naek moto..
wlopun aku xde moto..

-end of entry-

No comments:

Post a Comment