it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

sweetnyeeew...

hahahha...
aku bkn ckp pasal candy or chocolate..
tp pasal hari ni...


aku xtau r mmpi pe bpk aku ajak kteorg g mydin ayer keroh...
aku dgn mata yg sparuh buka trus kne mandi..


otw 2 ayer keroh...
aku text with gp gelap ku...
hahaha..


sampai je kat kat ayer keroh kteorg g mkn kat zubaidah.
lps kenyang kteorg g la mydin..


smpai je kat sne ...
aku msok ke dlm pwot mydin..
masuk2 je aku da nmpk muke D aku..
haih...
kteorg pon wat la muke kerang busuk...
tersengih2..
ahahah...mcm uda btemu dara...ceit..


aku dgn parents aku pusing2 r dlm mydin..
byk kli gak la pusing dpn kdai kasut die uh..
ttbe makaku nk mnngurut..
tyme2 uh aku wat2 la g tgk kasut..
then aku borak2 dgn D aku tuh..
ceit..die tinggi aku je...
konon die tinggi dari aku..ahahha...


oke2..
then..bpk aku ajak g pusing2 lgi smntara tunggu mak aku abis mngurut kakinye uh..
kbtulan r mse uh ade show..
safi balqis uh...ade la duta die..
shila OIAM.. aka ank andy lala..
cumel gak..
sempat la aku amik sign die n pix dgn die..


shila tgh sign utk aku.weee...
tension aku..cine uh amik pix tyme aku x ready..
siap bli produk dia lagi...
(mak aku la neyh..bli byk..ngeee...)


tyme balik uh..
aku godek2 la barang2 yg bli & dpt hadiah..(mak aku jwp soklan..ahaha)
aku truje gyler dgn bau shampoo dia...
sumpah wangi seyh...
tyme amik pix dgn shila uh..x silap aku rmbut die bau shampoo tu r kot..
gyler wangi bau shila tyme uh..
ske3..
ngeeee..


berbalik pada shampoo..
aku lupe nak amik pix shampoo uh..
tp die dperbuat dari kurma..
(xtau r tol ke x..ngeee..aku tgk kat botol tu yg tulis..)


then aku pakai la produk die yg aku bli uh..
1st tyme aku pakai toner bagai..
ahaha..


x sangke jmpe shila kat situ...
tu yg bengang je x bwk camera aku..
haih!

No comments:

Post a Comment