it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

aku ta paham la...


ha...
ni bkn sbb math ke..b.i ke yg aku xpaham..
aku x paham nape die still xnk declaire dgn aku..
padahal die tau yg aku ni tol2 nk dgn die..
bkn nk ungkit tp..
x nmpk ke pengorbanan aku wat utk die?
wlopun mende ni kcik je..


1) aku sanggup share tpp dgn die wlopun aku xda kdt..
2)wlopun aku xda duet aku sanggup la abih an kdt borak2 dgn dia..
3)die xtau aku ni susah nk mintak duet kat parents aku..tp demi nak amik hati dia aku abih an duit kat kdt je r..


urm..
wlopun skit sbb masih dlm proses kenal2..
tp da bope minggu da kot..
da nk msok sbulan da..
xkn xde pningkatan seyh..


alasan die.
dia nk tumpu an pada study and kerjaya..
and dia soh aku bukak ati utk trime sape2 je yg nk kenal2 dgn aku..
tp aku ckp dia..
yg wat masa ni ati aku tutup utk trime sape2 demi dia..


tlg la..
jgn la dia typo2 aku mcm yg sblom2 neyh..

No comments:

Post a Comment