it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

"I want to be something,something that I never thought I could be."

Hari neyh 1st tyme aku pakai tudung 
lpas bbulan2 lamenye aku tinggal an..
gyler r..


Ttbe wujud 1 prasaan yg laen dari yg laen..
Perasaan tenang...dan rasa lbih berani..
wlopun dlm hati ni kencang mengalah an kucing yg takut an air sejuk...???
hahah..


pastu..


td aku bukak blog one of my friend,
then ade entry yg ckp die nak btudung..
urm...
is that a clue for me???
then..
die cite..die da mula start smayang...
bila la aku nak join an.
tergerak balik hati aku neyh..
da lama aku x bsujud mhadap Dia Yang Maha Esa..
hurmmm...
jahilnye aku...


slama ni..
lpas je plkn..
aku kmbali ke asal..
Islam hanya pada nama...


maybe da tiba masanya...
aku akan cuba utk berubah menjadi sseorg yg mberi makna pada kehidupan...
x perlu tburu2...
pastikan semuanya bjalan dgn lancar..


Doakan yg terbaek utk aku
n
semua muslimah n perempuan di muka bumi ini..


ameen.




No comments:

Post a Comment