it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

meski sekali...





mood : jiwang terlebih karat


meski hanya sekali aku diberi kesempatan untuk merasa
sentuhan mu,belaian mu,ciuman mu..
namun akan tersimpan indah kenangan manis itu didalam hati ini.


meski hal itu sudah terbiasa bagi sidia yang hampir dgn diri mu,
kerana itu hati ini begitu terasa jauh,terpinggir disaat ku tahu..
ada insan lain yg mendapat keistimewaan yg seharusnya menjadi milik aku seorg
sbg pecinta mu wahai bidadari...


begitu mudahnya kau menyerahkannya...
aaarrgghhh!!!
tidak ku hirau kerana aku yakin..
bukan cinta ku yg kau perjudikan..
bkn maruah ku yg kau permainkan...
kerana aku yakin..aku pasti 100% kau mmg hanya utk ku...


DAM!
aku kembali ke alam nyata..
alam yg menyedarkan aku bahawa ada org lain yg menyorok disebalik hati mu..
hukum alam terus memaksa ku utk meninggalkan mu..
meski ku menjerit...AAAARRRGGHHHH...!!!TIDAK!TIDAK!
AKU INGINKAN DIA...HANYA DIA..
BERIKANLAH AKU SEDIKIT WAKTU UNTUK AKU MERASA CINTA DARI ORG YG AKU CINTAI TUHAN..


dgn pantas aku menyapu air mata yg tidak mahu aku hadirkan...
namun air mata itu terlebih dahulu lebih pantas mengalir kesayuan disisi mata ku..
mengalir didalam tubuh ku..
dpt ku rasakan air mata itu bergerak menyentuh disetiap sudut kenangan aku dan dia..


terbias senyuman mu,gelak tawa mu yg ku idam2kan menjadi milik ku..
hanya milik ku..
tidak ku pinta kau menyiksa diri mu sehingga sebegitu rupa..
yang ku inginkan diri mu yg ku kenali suatu saat dulu..
19 may 2011...


x sangka bila ku lihat kembali detik2 pertama kita diperkenalkan..
bergenang air mata sekali lagi dikelopak mata ini..
puas ku hakiskan kelukaan yang terbit..
ternyata kelukaan itu makin parah


rasa mcm x percaya...
mcm baru smlm kita kenal dan hari ni kita akan berpisah..
Dia blom bagi saya masa yg cukup utk mengenali awk..
apakan daya baru je sy nak hinggap dan menetap di hati awak..
saya seolah-olah dihalau oleh kumbang lain..
sampainye hati awak tgk sy kene halau..


sebab tu kdg2 sy marah..
sy x marah awk tp sy marahkan org yg tiba2 dtg pastu bermaharajalela dihati awak dgn mudahnya..
sdh hati saya awak..


saya tahu..
saya tak semampu dia..yang sanggup menyingkirkan satu perasaan dari hati org lain demi kepentingan dirinya sendiri..
sebab saya sedar..
saya ni seorg yg kecik je dimata dorg..
sapa la sy klo nak dibandingkan dgn dorgkan..
tp awk..
sehina2 sy dimata awk..
satu hari nanti awk akan tau..
sapa yg sebenarnya dihati awk dan sapa yg menghargai awk...
terima kasih ye kerana pernah menceriakan hari2 saya..


seandainya sy pergi dari hidup awak..
sy nak awak hidup dgn gembira..
sebab bila sy pergi tak semestinya sy bencikan awk.
sy pergi sbb kasih syg sy..cinta sy hanya pada awk..

No comments:

Post a Comment