it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 8, 2011

apa kau rasa?oren?

apa ko rasa?oren ka,strawberry ka..blueberry?
xde2..aku bkn nak bukak kdai kek..
ni tentang prasaan aku..

minggu ni (lps pjumpaan ptama kli ktika kita btentang mata sehingga juling) ce bace dlm senafas..anda mmg teror..ahaha..
dia bz sanat...oke la.
bz je xpe..
tp bila call je asyik dgr sore kwn die je..
mane x aku saket ati..saket ati tu x la sanat  tp sdh la an..
klo dlu leyh je borak2,gelak2 dua org je..
skang neyh..
die nak ckp..kwn die pon nak ckp..
mcm civavi tau x?



pastu dulu,
pagi2..
ade la jgk..
-morning laling..

skang...


-...........(aku tunggu je...)

dulu klo mcg,
-i mish u sanat2..
-jgn tinggalkan i tau..
-i chentakan u..

skang,

die balas..(beberapa jam kemudian)


-soli2

klo aku ikot an baran aku..
mmg leyh bwk bgado la an..


tp hakikatnye..

aku bersabar...dan membiarkan aje..
sampai la arini..
baru die ckp..
die sdar yg aku ni tol2 syg an die..
dkt 4 ari tau aku merana dgn prubahan tuh..
4 ari bagi aku mcm kene tanam je idop2..

xpe la..
skurang2nye aku nak die tau..
pe yg aku wat utk die slame ni ikhlas dari ati aku..

ini a.k la..
skali aku ckp aku cinta..
pape je aku buat la..
eceh..
budget abg long la kunun aku neyh..ahaha..
pengaruh cite kl gangster neyh...
byk tgk dvd lew tuh bak kate pak jabit dlm cite hantu kak limah..ahahaha..

No comments:

Post a Comment