it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 9, 2011

happy ke aku?

entry b4 ni aku cite pasal aku baru je break dgn awek aku an..
x smpai 1 ari die call2 aku..
die pjuk2 aku balik..
die yg xtau nak pujuk uh pujuk aku?
oke la..
hargai la effort die..
urm..waktu maghrib..
die lamar aku..
OMG..OMG..
die ckp dgn malu2..


"ara khamal..sudi x awk bgi sy skali lgi pluang utk sy tebus smula kslahan sy.."


hurm..
wlopun dlm ati aku..
aku takut sgt2..
tp..aku trime gak die..


ye..ye..mcm fuck an pangai aku..
tp ntah la..
bila dgr sore die yg manje2 tu..
aku trus leh senyum balik..
leh gelak balik..
tp lps tu ati aku ni mcm riso je..


korg penah rse gitu?
yela..
skali da kne mmg phobia..
dlu aku mmg phobia sgt..
dtinggalkan..
mmg menakutkan..
tu namenye tinggrophobia..
hahaha..
memandai je aku..


papepun..
aku akan bgi die 2nd chance..
and pasni klo die wat hal lagi..
xkn ade belas kasian dari aku yg baek ni..
wah..
baek ka?

No comments:

Post a Comment