it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

hek?

kalau saat ni hg perlukan seseorg untuk dslhkan,hg blh slhkan aku.
lpaskan "I".cukop la..dia dah terlalu lth dgn semua ni.
dia bkn sihat sgt.
dia ckp dah xplen kt hg tp dia guna pktaan expriment yg mgkin buat hg skt ht.
dia sptotnya gna prktaan mncuba.
yup! dia dah mncuba yg terbaek.
hg xpnh knal dia sblum ni.
hg xtau pa yg jd kt dia smpy dia nk msok dlm dnia penx ni.
tp dia xsesuai.sbb tu dia blah.
slma dia dgn hg dia setia kan dgn hg.
dia xmain2.tp bila dia kta ..joe..aku xblh.
aku xmau tpu org.aku kta dah smpai msa ag blah.
so aku mtak hg lpaskan "I" jgn wat stetmen pa da.
kesian dia.hg smpn la knagn dgn akiko tu.
skurg2nya dia pnh bg ht dia dkt hg.
pk logik dr dia bsma hg tp ht bkn utk hg lbh bek xdak kn tp BKN niat dia mainkn hg.
mmg aku syg dia sgt tp utk kbikan dia aku lpskan dia n tima takdir ni.hg pk la bek2.
besi xkn mdh utk dbgkokkn.kalo bg hg dia slh sgt..
dia dah mtk mf so bljr mfkn dia.andai xleh gak..bnci & biarkn dia.
hg matured lg dr we all so aku tau hg blh pk gna logik akal. (ayat bodek ke cane?)
aku mtk mf kalau aku punca semua ni jd.apa2 hal hg leh cr aku .
wsalam.


*aku da penat gak sbnrnye..
*aku xtau mne aku nak pcaya or patut ke aku percaya...
*aku nak bgitau ko direct bnde ni..tp kang ko kate aku nak cari gado la..ape la..
so aku mls nak comment pape kt ko..
*ckop la kt blog ni je..

No comments:

Post a Comment