it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

hari yg sdh buat dia..

pada 21.11.2010..
pada pukul 4 a.m...
Nana call...
mdgr sore dia yg mgigil...
aku mula resah...
rupanya ibunda tsyg Nana telah pergi buat selama2nya...
disaat itu...
aku turut terpaku...
aku xleh nak bkata apa2...
klo aku ade dkt dgn die..nak je aku plook die..
aku tau betapa sdhnya dia pada saat itu..
tapi
aku tau dia seorg yg kuat
and kwn aku..Puan P...
call die..
Puan P ckp yg dia redha dgn kpergian mama nya..
aku tau nana sdh...tp dia kne tabah utk trus an hidupnya..
semoga roh ibunya ditmpatkan bsama org2 yg beriman..
amin..


***  rindunyeeeee dgn gorimunk sy tuh...
nak nangis je...
bby...
aby tau by kuat n tabah orgnya...
papepun yg blaku...
u'll always mine...

No comments:

Post a Comment