it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 1, 2013

Apple Hairstyle

Apa tu Apple hairstyle ni?
- korg mesti penah tgk apple yg ada daun tu kan..ha..tu la maksudnya.
- rambut korg diikat sikit kat bahagian tengah / tepi..
- biasanya utk effect cute / elegant.

Sebenarnya aku dari dulu lagi suka benor tengok awex yg buat rambut apple hairstyle ni..
sebab aku rasa mcm comel benor..
and kalau boleh jgn la bagi aku nampak awex yg ikat rambut gini sebab mata aku akan bertukar menjadi cctv.. miahahahahaha...

Example :


Hyuna 4minute

IU

Taeyeon SNSD

Boram T-Ara

- sebab tu awex aku skang Boram T-Ara... hahahahaha...
- sebab tu banyak pix dia kat atas ni sebab dlm byk2 K-Idol dia je yg rajin buat apple hairstyle ni.


- aku kalau time2 tengah panas je la buat apple hairstyle ni.
- so utk nampak comel...cuba la hairstyle ni.

No comments:

Post a Comment