it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 22, 2013

kau & dress

da lama aku tinggalkan dunia college.
dan aku tinggalkan org yg aku suka tanpa berkata apa-apa.
dia pun mcm da xnak je jumpa dgn aku lagi.

i was shocked bila bukak tweet and tgk pkembangan dia.
dorg makin rapat.
dan yeah.
makin lupakan aku.



tapi yang aku terkejut dan tergamam jap.
bila aku tgk tweet icon capital S..

dia pakai dress...
selama ni aku cuma dpt bayangkan je..
tapi bila aku tgk gambar tu..
aku rasa sedih..
tak tau la napa..
sedih tapi happy..

aku happy sebab dia makin comel..
tapi aku sedih sebab aku tau akan ada someone yg akan amik hati dia nanti..
dan org tu bukanlah aku.



*sayangnya, aku tak dpt tgk depan2 dia pakai dress tu.

* aku takkan pernah lupa saat pertama kali aku rapat dgn dia.time tangan aku terkepit kat pintu kolej.hehe.
* then saat2 akhir aku dikolej.setiap kali berjumpa mesti kiteorg akan bgusti dulu.tak sangka rupanya itulah kenangan manis yg terakhir aku dapat rasakan disamping dia. (sriusly aku tgh tahan nangis oke)

saya rindukan awak.
rindu nak kacau2 awak.
rindu nak sikat2 rambut awak.
rindu nak buat awak tergelak.
rindu bila awak panggil saya HOI!
dan saya sangat sangat rindukan awak...



( cintailah mereka yg menerima kita ketika kita masih dlm keadaan sederhana dari mereka yg mcintai kita kerana kita semakin cantik)

No comments:

Post a Comment