it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 14, 2012

How You Know?

Finally!
aku dapat memiliki buku yang da lama aku nak beli..





it's all about arwah Yasmin Ahmad,the best story teller.
walaupun tak pernah kenal selama hayatnya..
but aku pernah terjumpa dgn arwah..
tapi masa tu aku just tgk dari jauh je..
tak lama lepas tu aku dapat tahu mengenai berita mengenai ketiadaannya.
aku menangis bila baca dipenghujung buku ni.
at first masa baca..
tergelak,tersenyum & wishing "bestnya if ada beautiful family mcm neyh"

buku neyh byk memberi aku semangat...
the "pesan-pesan" from her sgt meaningful.

one of my favourite :

"work hard , pray hard and be kind to your parents and do a lot of sedekah but don't tell anyone"
(sedekah : commonly translated as "alms",but Yasmin used to remind us that a smile,or giving water to a thirsty dog,is sedekah)

Al-Fatihah.


No comments:

Post a Comment