it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 25, 2012

jangan pernah lupakan

aku bangun dari katil then bukak balik lappy sebab aku tfikir ayat neyh..


"kadang2 kita diberi peluang utk melihat bulan...
sehingga kita terlupa akan bintang...
bila bulan menghilang,kita akan mencari bintang..."



"lumrah manusia,bila dapat duit kertas,duit syiling tiada gunanya...
tapi bila kita dlm kesusahan,duit syiling 5 sen yg seco'et tu pon kita rasa sgt bharga"

bukan berniat utk perli siapa2...
tapi itulah lumrah manusia yg Tuhan jadikan.

cuma 1 je la...
bila hati merajuk,sekali dipujuk mungkin berjaya...
tapi utk kesekian kalinya,dia akan pergi jauh dan takkan kembali lagi.

bahagia takkan kekal...
kerana setiap kehidupan akan terselit satu kesedihan..
dan disetiap detik kita bernafas pasti kita akan kenal makna terluka.

"jangan pernah lafazkan "saya takkan pernah lupakan awak walau apa pun yg terjadi"
sebab akhirnya merekalah org yg akan lupakan kita disaat mereka bahagia."

fuuuhh..
asal ayat aku semua bjiwa neyh.
papepun...
senyumlah walaupun dalam hati tersimpan seribu parut kelukaan.


i'm happy for those yang mungkin dah lupakan aku disaat mereka sedang mengecapi bahagia.

No comments:

Post a Comment