it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 22, 2012

hairstyle

yang sedia maklum..
style rambut dgn aku memang xleh dipisahkan..
kiahkiahkiah...

aku akan ubah style rambut mengikut mood..
and now mood aku nak buat rambut style lain plak..

agak2 klo aku buat rambut gini oke ke?


eh salah pix lak..
ni pix awek aku..
hahahah..
n.e.x.t

Gwak Ba Nuel

yang laki tu ye..
ha.ha.ha.
macam comel je rambut tu..


tapi ade plak yg cakap x sesuai...
aish..
peduli hape aku..
klo aku nak,aku nak gak..
never say never ohkey.
hah! ( hambek hembusan ku..hahaha)

tapi aku paling ske style mcm ni :

Park Hyeong Seok



Lee Chi Hoon




rambut ala2 tutup mate gitu..
comel pe an..
bagi aku la..
klo sejuk2 leh la memanaskan dahi.
kiahkiahkiah..

tipikal awex idaman :

Lee Jeong Ha

Park Hyo Jin

Jung Suh Young

Nadia Kim
comel je die pose gitu..
auuummm..!

tapi yang paling aku ske tgk :

Xing Fu


hini amoi aaaa..
manyak comel owh..
ni klo lalu dpn aku,memang aku pandang x kelip2...

No comments:

Post a Comment