it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 10, 2013

politik vs kpop

kpop - hiburan
politik - melibatkan negara

sebagai peminat kpop aku agak keseganan dgn tindakan segelintir kpopers yg mencalarkan status kpopers...
kang aku maki sorang-sorang,dikatanya racist.. (tetiba)



aku nasihatkan kepada kpopers,jangan la libatkan soal hiburan dgn politik..
biar la concert batal ke pe..
kalau korg da beli ticket ofcourse dorg akan refund balik..
so apa de hal..
bukan benda besar pun kalau benda tu settle dgn baik..
sejujurnya bukan aku sorg je tapi ramai kpopers yg lain jadi mangsa sebab stats tak masuk akal tuh...

kalau ye pun nak marah again jgn libatkan politik..
marah sorg-sorg sudah..

kerana nila setitik , habis kain putih jadi biru.. hahahahaha..
hwaiting!



p/s : yeay! aku dah dapat LeeSsang cap yg aku idam-idamkan..









(suka sangat-sangat... kekekekekekekeke)

No comments:

Post a Comment