it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 22, 2012

tak habis barang idaman

setiap daripada kita mesti ada barang idamankan..
ada yang nak kereta BMW...


ada yang nak rumah banglo 8 tingkat...
ada yang nak bag berjenama macam Gucci,Louis Vuitton,Coach,Prada,Chanel,Hi Style..

eh..

Hi Style tu kedai baju2an,seluar2an dan kasut2an kpop style.

aku pun ada gak verangan nak rumah yang cantik..



uhuuuuk!
ni da mcm rumah Jumanji.
next.


haaaa..
tenang sikit.
simple but nice.


fuuuh..
da mcm spa.


ni plak da mcm cite rambo..
erk memandai je.
uma mcm ni biasa nampak kat Brazil or Panama.
or maybe kat Beverly Hills.


and biasanya kalau umah mcm kat atas tu..
tak lengkap kalau xde swimmingpool mcm ni.
xtau la betul ke..
auta ke..
sebab seumur hidup aku..
belum pernah lagi aku tengok swimmingpool ada bumbung gini.
hahahaha.

actually aku xde la mintak rumah besar2.
cukup la mcm kat bawah ni je...



mcm tu je pun da cukup.
kalau mcm yg kat bawah ni pun oke gak.
cuma aku seram2 sikit la..
nape?


rumah EDWARD CULLEN tuuu..
mao dia terbang masuk tingkap bilik aku..
pastu dia jerit..
DINNERRRRR..!

hahahaha.

oke..
sebenarnya terlalu besar pulak hajat aku nak beli2 rumah bagaikan.
macam ada tan sri sponsor plak.
sebenarnya barang yang aku hajati tu biasa je.

(hajati ye x..da mcm subtitle drama cino)

aku berhajatnye pun utk memiliki kasut ini adoi.



ada yang cakap 
"sengal la pakai kasut mcm ni."
"mcm budak2"

sebenarnya urm..
aku nak kasut ni sebab aku nak jadikan koleksi aku.
sebab aku ni memang suka benda yg pelik2.
baik barang mahupun pasangan.
tapi pelik aku tu yg molek la.
xde la pelik sampai org bkerut2 dahi tgk kan.

tapi sriusly..
tiap2 malam aku asyik pikirkan kasut ni jeeee..
everyday aku mesti usha page yg jual kasut ni.
tgk koleksi yg org da order.
xdpt yg ori..
yg replica pun jadi la.

yang ori klo beli pun...
alahai..
leh beli handpong sbiji.

owh..
bestnya kalau tetiba je kasut tu ada depan mata.
dey yenna...
bulan ni memang bulan yg agak sap sap soi utk aku.
semua benda x kene je.
harap2 semuanya kembali pulih dan mjadi lebih baik.
amin.

No comments:

Post a Comment