it's all bout


I made this widget at MyFlashFetish.com.

la.la.la

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 4, 2011

2 bidadari tp hanya 1 d hati

situasi 1 :
cuaca : renyai2 air pancut
tujuan : beli hot ticket
tempat : kedai top up kat umah akak aku

aku masuk ke kedai...
dan memandang trus ke tokeyhnye yg merupakan sorg prempuan mlayu dan aku terpandang sorg lagi pompuan.
tp aku x pasan sgt wajah die sampai la aku pandang tepat ke matanya utk mhulurkan duit rm30.
bila aku pandang dia..ttbe kuar lagu V.E-AYU...
dgn angin tiup2 rambut die yg panjang uh..muke die yg putih dan mata die yg bulat uh...
muke dia yg mcm chinese tu membuatkan aku kelu utk bercakap dan percaya atau x..
aku mcm kene pause...
hahahha..then aku hulur an duit rm30 yg bergulung...die bulat an mate die and senyum..aku pon tgelak tgk duit uh..
da mcm duit ah long kutip utang je..ahaha..

situasi 2 :
cuaca : ujan suda bhenti
tujuan: bli MCD
tempat : luar MCD sgamat

lepas je bli MCD utk dinner.aku pon mlangkah kuar dari MCD.
ttbe mate aku terpandang sorg awek berbaju kurung.
kulit putih,gebu...berambut panjang..muke die ala2 jepun..
eeemmmm....dgn cahaya dari dlm MCD yg memancar ke wajahnye..
membuatkan aku x terkelip memandang dia...
siapakah dia...
umpama bidadari yg hanya dpt dilihat skelip pandangan sahaja...
sekali lagi lagu AYU-V.E kuar...
lebih kurang mcm pix kat bwh ni la rupe die..
=)



tp wlopepun yg blaku...
hanya sorg yg bertakhta dihati aku saat neyh..
W.N.S
x mampu rasenye nk tersenyum klo die xde dlm khidupan aku...

No comments:

Post a Comment